2/27/09

Karpal Di Serang Di Parlimen

Apa yang berlaku semalam di Parlimen Malaysia adalah suatu yang menarik.

Pemuda UMNO sudah mula faham apa yang dilakukan oleh pihak pakatan rakyat selama ini. Ketidakpuasan terhadap seseorang adalah dibenarkan dalam sistem demokrasi. Untuk tujuan itu, undang-undang membenarkan rakyat berdemonstrasi menyatakan sikap kita terhadap sesuatu atau seseorang. Pemuda UMNO tidak hanya berdemonstrasi dijalanan, membuat laporan polis dan SPRM tetapi juga datang ke parlimen yang merupakan institusi rakyat paling tinggi untuk menyatakan ketidakpuasan mereka.

Diharap insiden pemuda UMNO dan YB Karpal Singh mematangkan rakyat terutamanya dari pihak kerajaan bahawa rakyat mempunyai suara untuk diperkatakan.

Cuma satu yang saya pelikkan ialah dalam insiden tersebut sekumpulan pemuda yang gagah perkasa cuba menghadapi seorang tua yang sudah lumpuh tidak mampu untuk berdiri pun. Sedangkan baru dua tiga hari yang lalu Pemuda UMNO menolak cadangan berdebat yang dibuat oleh pemuda PAS tentang PPSMI.

Pertandingan mesti seimbang dari segi kekuatan. Pemuda dengan pemuda. Yang ada pada Karpal Singh hanya kudrat aqal, hujah dan aksi undang-undang. Maka pemuda UMNO semestinya melawan beliau secara tersebut.

1 comment:

Anonymous said...

Hi !.
You may , perhaps very interested to know how one can reach 2000 per day of income .
There is no need to invest much at first. You may begin to get income with as small sum of money as 20-100 dollars.

AimTrust is what you need
The company represents an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.

It is based in Panama with affiliates everywhere: In USA, Canada, Cyprus.
Do you want to become really rich in short time?
That`s your choice That`s what you wish in the long run!

I feel good, I started to get real money with the help of this company,
and I invite you to do the same. It`s all about how to select a proper partner who uses your money in a right way - that`s AimTrust!.
I earn US$2,000 per day, and my first investment was 500 dollars only!
It`s easy to start , just click this link http://jecopycil.angelcities.com/otufahut.html
and lucky you`re! Let`s take this option together to get rid of nastiness of the life