6/1/09

Selamat Hari Guru Buat Guru2 Saya di Maahad Hamidiah Kajang

Entah macamana tanpa kesedaran, saya telah tertinggal menyebut guru2 saya di Maahad Hamidiah Kajang semasa saya mengucapkan selamat hari guru tempoh hari. Saya mengucapkan banyak kemaafan kepada mereka. Saya juga mengucapkan terima kasih pada seorang sahabat Hafidzms (saya tak perasan siapa beliau) yang mengingatkan saya dalam komen beliau terhadap posting tersebut.

Maahad Hamidiah tidak mungkin terlepas dari ingatan saya. Disitu saya mula mendalami Bahasa Arab, mengecapi nikmat tinggal diasrama dan tempat saya menyemat rapi semangat untuk berjaya dalam pelajaran. Guru-guru bahasa arab saya disana iaitu Ustazah Hindun (ting 1), Ustaz Amir (Ting 2) dan Ustaz Ismail Abdullah (ting 3) tidak akan saya lupa hingga ke akhir hayat.

No comments: